beckomberga med den förflutna tiden i bagaget

erter
etsdfetwertertetert
Canon Eos 550D + vivitar 28 F/2.5 och 50 F/1.8

Var i beckombergen idag, för dom som inte vet är/var det ett av världens största mental/psyksjukhus! igger i "bromma" men min kompis sa att det tillhör spånga/sumpan! Men nästan alla hus är larmade förutom gångarna mellan alla bygnader! Dom är sjukligt stora och där nere ska det finnas "Vad jag har hört" Bränn kammare för människor, Och en fryskammare! Och även Operationssalar, Sen även Jättestora rumm med stark belysning och bara en Toalett mitt i rummet!

Tyckte att Beckomberga va riktigt intressant, Och har en lång och märklig historia! Och man vet inte riktigt vad som har hänt där i det förflutna. Jag skulle faktiskt inte vilja veta.. Låter det stanna hos dom som vet!

Godnatt och hoppas ni gillade bilderna!

Kommentarer
Postat av: olle julmust

duktigt mannen

2011-04-04 @ 01:03:13
Postat av: jocke berge

tack olle julmust!

2011-04-04 @ 01:07:28
URL: http://sjukronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0