dagen



werwre

550d + 50 F/1.8

Idag var man i skolan då... Shit, inte sovit 8 timmar på någon/Några månader nu.... börjar bli jobbigt som FAN! har ni tips på att sova mer? Syftar på att somna tidigare!

Idag i skolan gjorde vi massa oseriösa rapp dissar till varandra, Jag och några grabbar.
sen efter hade Jennifer utlovat mig en glass... Så jävla awesome, Sen földe Atle Nilsson med och käkade en glass med oss i kristineberg, eller aa... Vi han käka upp glassarna innan vi va framme vid klippan, FML.

Sen drog atle o då låg vi där och prata om allt och ba chilla och fota lite! Sjukt skönt, Älska vädret!

sen idag fyllde min bror 23 idag! Grattis till dig om du läser. Vilket jag tror att du inte gör!

Men nu ska jag ta o kolla på cheaters och gotta mig i andras olycka!

peace :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

nu känner jag mig grovt dissad här va...jag menar jag blev väl söt på nån bild? he-he

2011-04-29 @ 19:49:31
URL: http://howtolove.blogg.se/
Postat av: The man, the myth, the ledgend (aka Susanne)

Enligt gurun Deepak Chopra ska man dricka varm mjölk med kanel eller kardemumma innan man ska sova ;) Att meditera en kvart innan du lägger dig fungerar också :)

2011-04-30 @ 02:35:28
Postat av: Nico

snor :)

2011-09-18 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0