kvälls konst

fdfnikon D40 + 18-55 /4.5-5.5

en tavelgrupp jag gjorde till mitt X, som hon sedan äldade upp eller hoppade sönder, minns inte riktigt vad hon gjorde med dom, Men kvar finnt dom inte...

Blev faktiskt sjukt nöjd med dom tavlorna, Gjort sjukt många andra som alla tycker är snygga, men vet inte... Tycker det är standard, Sätt sånna tavlor förut liksom, Men den här gruppen var speciell... Liksom orginell!

Det är sånt jag gillar, "skapa nya fotspår" att vara kreativ, För varför ska jag skapa eller göra något som redan finns? när man kan skapa nya saker? som folk kan uppskatta på andra sätt!

Aja.. Kanske bara svamlar för att klockan är 03:55 och jag börjar klockan 08:45... Ser inte hur det kommer gå ihop, Men kunde verkligen inte sova... Va heeeelt klarvaken vid 03:15! och kunde inte sova! Va så en period förut då jag vakna vid 3/4 och va vaken resten av dagen tills jag gick o la mig igen... Kanske kommit tillbaka,  Vem vet... Så alltid skönt att skriva av sig lite, Fast man inte har något speciellt att skriva om,

Jo juste! Min älskade bror är hemma för tillfället! Och varit med han en hel del! Va med han och min andra bror på grillfest, Hos Filip Carlman! som var sjuuukt trevligt, Blev så jävla mätt! på enbart kött! :) haha!

men fan ska man ta o göra nu... hmm! Aja... ska testa sova nu igen o ser hur det går! så hörs vi kompizzzz! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0