old.


500d + 18-55 f/4.5-5.5 Elichrome blixt, bara en plaserad snett från sidan i fotostudion.

Sitter hemma. Ska snart träffa en kompis, käka skaldjur o småplock till middag! Så jävla gott! My stile.. So KISSIE style..

Sitter hemma o kollar igenom gammla bildarkiv på min skoldata som jag måste spara eller radera! Ska få alla nya Adobe Cs5 program! FETT!!!! idag skulle jag gymma, efter jag gått ut med alla retursopor, städat och dammsugit rummet o fixat tvätt saker, Så packade jag väskan o skulle va hurtig o cykla till gymmet på stureplan, Sen va skiten stängt, blev lagom lack, sen cyklade jag hem, sjukt stissig!!! För hade tagit JACK3D som man tar för att tagga till innan gymmet, så man blir jätte fokuserad och återhämtar sig bättre o massa skit, sen skulle jag till Karlbergs hinderbana, men då va den stängd pga olyckor, FITTA! Typ mitt andra hem, sög ju! Så käkade middag ist! haha....

Ska sluta skriva en bok! PEACE!

/kebabrullen på burk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0