STOCKHOLM








canon eos 550d + 50mm f/1.8

Dag 1 på ung 08.. Det är för jävla mycket små myror där, Men igår och idag va kul.. Va där med mina polare o plojja runt o drev lite o så! :)

Igår vakna jag vid typ 3. drog dit sen hem!

Idag vakna jag vid 12, sen käka, spela LOL sen drog till gymmet på Nybroplan på östermalm, sjukt skönt.. körde överkropp, sen lite fys övningar o så, sen boxades 20 min på säck, utan handskar..  inte det smartaste -.- ingen hud på knogarna..

Sen hem och duscha o ta disk o skit, sen drog jag till stureplan o träffa alla människor, sen gled vi runt o så! :) Skit trevligt, sen gick timmarna, träffa massor med gammla vänner och folk man inte träffat på skitlänge!

Sen åkte lite cykeltaxi, och sen drog vi till ute bion i Rålis! Fan trodde de skulle va slödder o skit bråk osv osv där! Men va faktiskt ganska mysigt där, (NO HOMO) haha!


Imorgon ska jag ut o springa med en kompis, sen ska vi antagligen dra dit o kolla på Black Swan, tror den hette så.. Aja blir en runda lol sen lite film o hoppas jag somnar gott! :)

HA DET BRA!
/Klätter gätter på fötter morötter

Kommentarer
Postat av: Liza

Snyggt,vilken kamera använder du? :)

2011-08-18 @ 11:53:20
URL: http://lizafashion.blogg.se/
Postat av: Julia

Sjukt proffsiga bilder ju, keep on (y)

2011-09-10 @ 08:24:25
URL: http://klimenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0