vad fan ska jag heta


550d + objektiv.

ligger i sängen. Skulle dra o träna men pallade faktiskt inte! Så ska va hemma idag sen dra o träffa en kompis, eller bara dra o träna! Skulle vara skönt! så lutar nog still åt träning ju längre jag skriver! För det är så sjukt skönt att träna o duscha sen slänga sig i sängen liksom!

Idag i skolan börja vi med att filma och så! Blev ganska bra, vår minutsfilm handlar om att det är en kille och en tjej som är tillsammans, och killen som är (jag) är största svinet, sen är det en annan som ska försöka få henne på kroken och han gör alla rätt, håller upp dörrar, ger henne saker, får henne att skratta osv osv! Och vi ska försöka få med allt på 1 minut! Ganska svårt! Men roligt! Precis innan vi sluta hann vi dra in lite effekter o så!

Nu ska jag fundera vidare på va jag ska göra! Pieaceice! :D

/Ikke fikaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0