gårdagen.




550d + vivitar 28 f /2.5

Bilder ifrån igår & idag.

Igår vaknade jag innan bjudningen jag hade, va bara några runt köksbordet! Lovat mina föräldrar att inte ha fest! :) Så måste hålla det! Sen städade jag, och tvättade och diskade, när jag hade puffat alla kuddar, och dammsugit nästan alla rum o bäddat rent i min säng o städat köket förberedde jag en fransk biff bourguignon, improviserade lite, Blev väl sådär, sen potatismos på svensk färskpotatis, men Camilla o hennes kusin som är på 3e bilden o magnus tyckte de va gott som fan, men jag var inte så jätte stålt över maten.. Helt ok :) Men de va trevligt att ha dom här,

Sen drog vi till flempan o köpte lite dricka, ja o magnus körde på vin, 2011, perfekt årgång! hahaha!
Sen var vi här, sen kom 4 tjejkompisar också, sen spelade dom lite hög musik, så grannen klagade, sen skickade jag ut alla o jag o magnus somna till en sällskapsresan film! :) hahaha!

Nu har jag plockat upp lite och vart o lunchat med Adam Davies, vi ska nog ut o UE:a lite ikväll o fota, får se va jag känner för, ska nog dra o gymma nu faktiskt. Känner att jag är frisk o ska komma igång igen på allvar.

Aa.. ska fan skriva en bok istället!

Ha det bra!
/Pärplatte läggARN^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0