klockan är runt 06:30



550d + 50mm f /1.8

1a bilden är nog lite svår att förklara, När jag och john va ute och cykla i årstaberg/liljeholmen så kollar vi om vi kunde bygga något fett med lite material, men va ganska opepp, men då ser vi som en byggnad inspräng i berget, Tog kort och lyste in i en uppsliten dörr, Va sjukt stort där inne så kanske blir en tripp dit innan de är borta helt,

Det är vin & sprits gamla fabrik/lagerlokaler, med hissar och tunnlar! Ganske fett!

Andra bilden käkar jag lite sten på! Ska du ha? :)

Nu ligger jag i sängen, Blev väckt av malin av ett sms, där hon kostaterade att Sällskapsresan filmerna är bäst! :) Och ja det är dom, eller alla förutom hällsoresan, den är dålig... men resten kan fan ses 1000000 gånger!

sen drack lite citronvatten som jag gjorde vid 2 typ när vi kom hem ifrån filip, och de smaka fisk och dåliga ostron... och nu ska jag sluta skriva o kolla på min film, Sällskapsresan S.O.S

Ha det bra
/Finska öl drickarN^

Kommentarer
Postat av: Aadli

Imissyou

2011-07-08 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0