kvällen på söder



foto: Iphone 2G

fotot taget med Iphone 2g. shit, kvällen...

Vakna 5, drog o bada med chris några timmar, hem o rökte vattenpipa med polare sen drog vi till apberget på "feting röjj.." Men det sög, träffa massa tyskar som va skit roliga som vi snacka med, utan dom hade vi inte gjort ngt... Sen var det en kille som va trevlig till en början, sen blev han mer o mer tuff o fråga om jag skulle visa va jag gick för o och jag kunde veva osv osv... men men

Sen välte jag o min polare lite bajjamajjor :$ hihihi! BUS!

pusspuss, ska sova <3
/bajs

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi får ta och ses snart!!

2011-07-02 @ 16:59:25
URL: http://jjuliabradford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0