SLANDÖ










550d + 50mm f/1.8

Va på slandö med mina vänner, Robin,Andre o kostan! Sjukt chill, kan bli lite mycket ibland med allt i dagens samhälle.. Så va sjukt chill o ba lägga ifrån sig fb o mobil för några dagar o ba grilla, basta, hugga vet, hoppa studsmatta osv osv!

Igår åkte vi hem ifrån Slandö som ligger utanför södertälje, Skit mysig ö. Sen drog ja hit till sthlm o bytte om, sen till södertälje med robin, Sen drog vi på fest i järna/Gnesta området! Så kom socker kenny o hämta oss med bilen så gled vi dit, va chill till en början, Men sen kom massa huligangrabbar som gjorde stämningen skit, men det är ju bara min åsikt :) men det va ändå skit kul,


Sen när dom pös så hoppade 7 tjejer ned i en jacuzzi som fanns där, Juste, Utsikten där ifrån altanen va SJUK! Över en sluttande äng, som omslöts av östersjönn! Sjukt fint! Sen hoppade jag ned i jacuzzin med min öl, Sen joinade Daggmasken och kenny, sen satt vi där sjuuukt länge o ba hade trevligt! :)

Sen somna jag vid 7 kanske, sen vakna jag vid 10-11 och tömde jacuzzin för den va sjuuuuukt grisig... massa tånaglar o skit, haha! Sen körde kenny mig till östertälje station med lite andra folk, Sen tokslockna på tåget!

Och nu har jag käkat lite strömming :D Nu ska jag dra o bada i krillan! Hörs alla jävla huggormar! :D

peace!
/Tacco fisken utan armar eller ben somflyger HÖGT ändå!

Kommentarer
Postat av: sofia

Najs blogg du har ;) allt finfint?

Ciaoo :)

2011-07-21 @ 20:13:32
URL: http://www.enriktigblondin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0