vad är vad

Sanning. Sanning är sanningen som är baserat på sanning, Sanningen kan va baserad på lögner som är baserad på lögner! Lögner är lögner, Lögner kan va baserade på sanningar, och runt om.

Vad är vad? Ska man lita på sig själv eller på sanningen som kan va baserad på sanningen som i sin tu är baserad på lögner? Jag vet inte vad som är vad. Just därför man följer sig själv, och följer sig själv, för JAG är den ända som vet vad sanningen är baserad på, och det är ändast JAG som vet vad lögnerna är baserad på, om dom inte kommer ifrån någon annan såklart, JAg vill att du ska läsa den här texten som om det är till dig själv.

För JAG är stark och kan stå på mig sanningar som man vet är baserade på lögner, Jag vet massa, och kommer få höra fler, Skit i dom, Lägg inte ned energi på saker som egentligen inte spelar någon roll, för då kommer du tappa all din koll o fokus,

Det är ganska självklart att man lägger ned energi på saker som inte spelar någon roll, Men till slut blir allt smått stort,

Men vad är sanningen, och vad är lögner, Vart går gränsen för sanning, vart går gränsen för lögner?*

Att photoshopa en bild, är det lögner?
Att förfina en text, är det lögner?

hmm... satt o lyssna på musik samtidigt jag va bajsnödig sen kom jag o tänka på sanning o lögner.. lite random!

PEACE
/Vin kungen


Agnes Obel. Bild från google, En underbar sångerska.... tror jag, vene... hmmm  GAY DUDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0