DAGEN

sv
canon eos 550d + 50 f/1.8

Dagen idag i sin korthet. Jag Mötte upp mewwan och drog till tekniska för att spela brännbolletnenene med 1an o 2an! I media! Kul, Varmt, lök, Soligt! = BRUN!
Pallar inte va blek längre! Sen kom vi sist våran klass Älvan.

Drog till kungsholmen o luncha med magnus på en pizza / pasta resturang som jag är stammis hos! Sen drog han sen messade jag lite med Malin, så mötte upp henne o solade o snacka massa skit, Sen gick vi runt o så! Sen drog jag hem och hon hem, tror jag.

nu sitter jag hemma och ni lär ju inte läsa den här texten utan kolla på bilden eftersom att jag antagligen länkat min blogg till er i all desperation för att ni ska läsa och för att jag inte har något att göra!

Nej men bilderna är ifrån idag! Tycker dom va sköna!
hare bra!
/Parksittarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0