DAGENS


550d + 50 f/1.8 + Canon 430EX II

En bild jag vart grymt nöjd med!

En bild på Alec Eklöf ifrån Djursholm! Som jag tror kör för Poc och Scott U.S.A och Crankbrothers!

Idag vakna jag vid 1 typ, ladda batterierna, käka lite och drog till skogås bikepark! Fota lite, Blev helt ok bilder, kollat igenom dom snabbt! Sen va vi lite i Björns Trädgård o guppa lite! Och det är där ifrån dagens bild är tagen! :)

Ska lägga in loggor o sånt senare! Men nu ska jag tvätta cykeln och troligtvis skicka iväg min gaffel till en kille som ville köpa den! :) Så jag kan köpa lite kamera saker osv! :)

Hare awesome
/Fläsk haren

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Fet bild, sköna färger, hyffsad komposition också! Men ljussättningen förstör bilden tyvärr... Ansiktet och överkroppen är fullt med skuggor etc, om du hade satt ljuset så att man verkligen såg ansiktet så hade bilden varit klockers! Keeep it up

2011-06-27 @ 13:51:21
URL: http://birkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0