jadu

Fråga:Va gillar du för tjejer?

Fick en liten fråga igår/inatt, Och ja, den lyder som ni ser ovanför.

haha, Vart ska jag börja...

Min tjejsmak antar jag är ganska mainstream! Kan väl börja ytligt,
Hon ska va runt 170 lång, blont hår, bra kropp, bra läppar och snygga ben!
Något som är sjukt viktigt är tänderna, Klarar inte av plockepinn tänder :)
Sen inte plankor, det går inte hem hos herr berge.

Men sen måste tjejen ha bra kontakt med sin familj, och vill gärna kunna sitta o snacka lika mycket med henne som med hennes föräldrar! Tycker det är hur mysigt och viktigt som helst!
Sen bra humor, utan skratt kan jag fan inte falla för någon! haha, Måste finnas humor, eller kanske ingen humor alls precis som mig! sen måste tjejen bry sig, kanske säga att man inte ska festa varje helg, eller varje dag, Det är hur gulligt som helst, (Bögigt nog!)
och sen en bra klädstil, Tycker new england stil är skit snyggt på tjejer såhär under sommaren! :)


Hoppas du som ställde frågan nöjer dig med den beskrivningen, Självklart kan undantag göras, man kan ju inte bestämma över sina känsslor och bestämma vem man ska börja gilla och inte gilla!





KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN!!!! Gilla bilden och kommentera gärna!!!!

/Fiskarnas fiskare! Joacim fisk Berge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0