KVÄLL

sfd550d + 50 f/1.8

Nu är klockan halv 2. Ledig i morgon! Pluggat massa ikväll!

Idag va jag i skolan, Drog hem för inga va där så aa.. Sen luncha jag med 3 kompisar! :) Och fixa lite shiet, sen mötte jag Malin vid 4 o drog o fixa lite saker o snacka om massa skit! Jävligt skönt att ba snacka om massa shiet o så! :) aa du vet! Sen drog ja hem, käka kött o så sen börja ja plugga.. eller nej! Spela tetris i typ 2 timmar! :/ Fan Facebook förstör mitt liv! Men i morgon ska jag upp 10. Sen ta lite snabbt käk sen springa till gymmet o köra stenhårt! Sen springa hem! Sen börja med plugget så allt är klart och kolla igenom matteprovet jag har på fredag!

Ha det super!
/Bäver Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0