söndag. hata livet och allt där till







Alla bilder tagna med 550D + 18-44 f/2.5 eller 50 f/1.8
och min blixt & sändare!

Idag vaknade jag vid 5 på dagen... surt, hahaha! Käka middag vid 6/7 typ, sen drog jag och mötte John Baerkling och senare drog vi till Vasaparken o mötte Filip Kazakov, Arvid Saveby & marcus svensson, guppa lite o körde B.I.K.E i vasa, men vi sket i det sen då ingen orkade

Sen mötte jag Malin Emtoe o snacka lite, hon drar snart till Grekland 4 veckor sen 1 vecka i Helsingfors på något modelljobb.. Suger ju! Så vi ska dra någon typ av middag i morgon eller liknande.

Sen drog vi till Älvsjö BMX bana o körde, träffa lite skoent folk där, som vi senare drog med till björns trädgård o guppa, sen drog jag hem vid halv 12 typ!

nu ska jag kolla på film o dricka mjölk!!!!! :)

peace!
/Kvitto mottagaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0