TISDAG

eg
550d + 18-55 f/4.5-5.5

 

Tisdag. Igår var jag med Malin och Anna. Vi skulle ha park krök och grill chill mm, men alla faila och vi tyckte antagligen, eller jag tyckte, att de va så trevligt så de behövdes inga fler för att förgylla kvällen mer än vad den redan var. :) Sen drog dom hen till 2 randomkillar, vettefan vrf.. men men, jag drog hem o slog på en film.

Mår bara sämre o sämre, känns som att jag får högre o högre feber desto fler dagar som går, så nu får jag ta de lungt (NOT) fest på torsdag, fredag & lördag.. Vettefan hur jag ska palla, men men! :/

Kul att jag har börjat få en del besökare nu här faktiskt, Men jag ska flytta bloggen till MyShowRoom faktiskt, tycker det verkar mer soft o chill pill o blogga där, Nyskapande sida, Blogg.se höll för 4 år sen, men nu finns de så jääävla många bloggar här så,

Idag hade jag tänk att fota en åkare ifrån motorcykel märket Aprilia, Men han ville fixa sin hojj så vi kommer köra det i morgon istället, I hammarby sjöstad faktiskt! Tror det kommer bli galet feta bilder då han är en av sveriges bästa stuntare! :)

Så ikväll blire bara hemma kväll, ska ladda ned några feta filmer och dra till dagslivs o köpa lite nice saker o cola!

Bara ringa om ni vill joina... för er som har mitt nummer!

 

Vi hoooors!

/Kebeb älskarN^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0