fredag & Mintu

fxdf
vcdfgfd
ijpo
Alla bilder; 550d + 50mm f/1.8 + blixt & sändare.

idag va skoldagen JÄVLIGT seg... helt sjukt! Haha, men är antagligen så när det är fredag!
fått en del frågor ang kajsas bilder, Som sagt. De blev verkligen inte mycket bilder alls!
Så för er som är nyfikna så har vi bokat in en ny session!

Kommer bli FETA bilder då! :)


Efter skolan mötte jag upp en skön lirare som köpte mina Flybikes V2 vevar,
Sen sprang jag till foto affären och köpte en blixt o sändare!!
Som jag har längtat efter så oerhört mycket!!!

och nu äntligen har jag det! :)
Fattas bara en 17-55/2.8 glugg! och en glidecam!

sen är jag 100% nöjd, kanske en dolly ochså! Sen lite andra blixtar :D

Men iaf, Drog o fota med marcus i rålis, sen träffa jag mina andra polare som va o grilla i rålis, USCH vilken drägg park det har blivit.. Så passar nog mig perfekt! haha, sen snacka jag med deras tjejkompis, en skön lirare..

Sen fota vi en del, sen fota jag en skejtare som ni kan se, sen träffa jag upp min tjejkompis Cameltoe! :)
snacka lite sen va kvällen slut, sen drog jag o marcus hem, sen på vägen kom en syrian tror jag han va o börja jiddra o försökte skapa bråk, och hade fått det till att jag hade jiddrat med hans kompisar, när jag gick på andra sidan vägen, typ pårökt eller något...

Sen nu har jag fixat lite saker & i morgon ska man träffa TABBY :D Så jävla KUUUNG!

Och linus på det sista kortet är en av världens främsta modeller faktiskt! :)
klicka på länken HÄÄÄR för att se hans olika bilder,

nu ska jag kolla film! Har det bra alla lovers
/Färskingen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

katt

2011-05-23 @ 13:03:05
URL: http://wordless.devote.se
Postat av: jocke

hund

2011-05-23 @ 19:44:51
URL: http://sjukronor.blogg.se/
Postat av: Freddie

Du har mycket kvar att lära

2011-06-10 @ 22:41:36
Postat av: jocke

Hade precis packat upp blixten o börjat fota med den. men men! Ända vägen är upp

2011-06-12 @ 22:07:10
URL: http://sjukronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0