Indesign

cxcxc

(Vet att det är felstavningar, Bara layouten som spelar roll i det här som jag tentade av)

Som ribriken lyder gjorde jag ett tidningsupslag idag, Sitter fortfarande i skolan, Jobbat över i typ 70min nu, Nu ska jag hem o träna & springa sen ska jag plugga som en get och laga middag tror jag! :) Fan börjar gilla Indesign mer och mer nu! Perfekt inför sommarlovet -.- haha! Kommer fan sakna det lite, Gillar skolan faktiskt! Tycker det är kul, Förutom matten! :D

Nu måste jag skynda mig!

Kommentarer
Postat av: linus

när får man se fler bilder på kajsa?du har bara lagt upp två stycken jö

2011-05-18 @ 18:07:39
Postat av: Anonym

håller med! blev inte dom bilderna bra eller vadå?

2011-05-19 @ 16:59:18
Postat av: jocke

kul att ni finner intresse! Det uppskattas,



nej det blev 65skjutningar run där, när jag fotar någon tar jag runt 300/400, Mycket snack liten verkstad,



Vi snackade bara mest och de va hon som ville fota eftersom att jag va typ sjuk, och va i närheten så drog o mötte upp henne!



Men nästa helg, under kristerhimmelsfärds helgen kommer vi att göra en foto session,



Då kan jag GARANTERA feta bilder! :)



Och många olika!



/Jocke

2011-05-21 @ 00:47:10
URL: http://sjukronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0