Kajsa Lundborg

gwgerCanon eos 550D + 50 F/1.8

Ja, idag va jag hemma ifrån skolan, Sen drog jag resturang med päronen, och dom drog båten dit, men jag orka inte åka båt idag, så tog tuben!

Sen drog en cecarsallad med curry! Sjukligt nis!

Sen drog jag o mötta upp Kajsa! Som bloggar på My showroom! Läs hennes blogg HÄÄÄR
Så drog vi till ett favoritställe jag har. Fota lite där!

Men vi snackade mest faktiskt! Sjukt trevlig liten prick! haha, så blev bara runt 70 skjutningar!
men så kan de bli ibland!

Så redigerat en bild, Blir nog fler i morgon! Sen ska jag kolla på massa kameraprylar jag ska beställa, lite blixtar o så!

nu ska jag sova! Hare kung!
OCH I MORGON ÄR DET FREEEDAG!

Kommentarer
Postat av: Dr.Duck; Just saying! ;D

Den svartvita bilden är sjukt fin, den med färg är väl också okej men den svartvita 10 gånger bättre, totally awesome!

2011-06-06 @ 01:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0