lös

gdsg550D + 50 f/1.8

En chillad bild på en pippi fågel!

Var ute o fotade i söndas, Gick med jonte till tåget, Tror han va lite bakis! :P haha!
Sen tog jag med kameran o fota massa! Sen ba låg en fågel o chilla! Och jag kom riiiiiktigt nära den! Ganska ballt faktiskt!

Önskar jag hade kunnat snacka fågel-iska så man kunde fråga va den vänta på eller shieet! :D haha!
Men i lördas vaknade jag typ halv 12! Så fick panik, tog på mig kläderna efter en sjukligt snabb frukost i duschen! Med vattnet på! Fråga mig inte hur jag lyckades!

Sen påväg till skolan, sen kom jag på att det va lördag -.- Så drog hem o ba chilla! Snacka med folk! Sen börja fixa inför kvällen. Så mötte jag upp JOONTEEE och fixa lite att förtära under kvällen.

sen drog vi hem och då kom gästerna! Och kvällen blev OTROLIGT Lyckad! En kväll jag kommer minnas! :) Jag hade så sjukt kul!

Nu idag har jag vart i skolan på idrotten! Sket i första lektionen som är klass råd typ! Onödigt såhär sista dagarna!
Sen bocka jag av dansen i idrotten så nu är jag klar med det! Tack camilla som ville ställe upp och dansa med en kille som har så otroligt bra rytmik!

Sen drog jag o magnus o käka pizza på Papa & razzi! Tog en oxfile pizza! Sjukt god,

sen drog vi in till stan o skulle fixa en sak, då stötte vi på pontan o hans brud! Så chilla med dom, drog in på dressman o klädde ut mig i hawaii skjorta o shorts som satt vid naveln.

sen drog vi hem o ba chilla och nu är jag så sjuuukt hungrig och har redigerat lite bilder och gjort en engelska sak! :) Och i morgon måste jag plugga så jag har typ klart ALLT så jag är klar! sen ska jag göra 2 prov! :/ ångest!!!! FML!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0