mode.

sdfsdfcanon 550D + 50 f/1.8

Bilden tagen av Lollo eller Johanna, fina cheyer det där.

Idag plugga jag över 4 timmar i skolan, Jävligt segt... Sen drog jag hem o sov, sen övervägde jag att göra marie glad, (En frisör lärare) Så drog och fotade en hår show! :) Blev faktiskt inte så bra bilder tycker jag! kommer ladda upp 4 st i morgon. Sen umgicks jag med Lollo & johannisen! :)

fick den magiska 20-lappen av lollo, som går fram & tillbaka emellan oss två. Sen drog 2 chess börgare, sen snacka vi lite.. Sen drog vi home.

Nu har jag laddat över bilderna och chillar i sängen o ska sova, massa småskit att göra i morgon.
Redigera dagens bilder, Sen convertera alla bilder från redbull showen som jag fotade i RAW format, suger ju lite! Men mycket lättare & bättre att arbeta i! :)

Men men, Slängde in en liten ego bild på mig :) h3h3h3h h1h1h1h1 h0h0h0h0!

Vi hörs i morgon efter allt plugg och redgieringar! :D
PEACE
/Potatis jäveln :D

Kommentarer
Postat av: Alexandros

Gay...

2011-05-27 @ 11:43:32
URL: http://alexandros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0