Skogås en underbar lördag

dirtewfwggerwerewr
werwerCanon eos 550D + 50 F/1.8

(vill ni se bilden i större format, Högerklicka på bilden "Visa bild" så kommer den upp i större format)

Alla bilder är tagen med min 550D + mitt fasta 50/1.8,
I lördas var jag med Tim ´N freinds i skorren, fota lite, palla inte cykla när jag varit sjuk o fortfarande lite slö i kroppen. Sen är det sjukligt kul att fota! haha :)

Så fick en del schyssta bilder, Tex den första, På min kompis John! Det är en sekvenstagning för er som inte vet vad det är, Är det när man tar massa bilder, i ett svep, Sen klipper man ihop det till en bild, Då får man det resultatet, sen med lite färg justeringar o skärpa och så :)

Det är lätt att få det se bra ut! För er som vill testa er på det är det bara kolla in lite youtube klipp hur man gör eller fråga mig på FB :) haha!

Har en fet bild som kommer upp i morgon också.

Sen efter det så drog jag,Tim,Skorre mirre, risberg o käka pizza, tog en kebabbis.. sjukt gott,
sen drog vi hem till tim o jag satt o rita o tim klippte ihop en random edit, Sen tagga vi till ica, sen till mig. Då jag bytte om, Sen drog vi till Tanto, Där några vänner va, Men alla drog typ, så vi var med några sen träffa jag Lisa o hennes polare som är cyklist också, Ganska fett!

så drog vi till tim o chilla, sen sket sig hela kvällen, så jag drog hem till kungsholmen...

det var min dag igår, men tvekar på att någon har orkat läsa skiten.

PEACE!
/Färskingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0