Skoldag

canon 550D + 50 F/1.8

En chillad grillad bild på jens i paralell klassen, Testade blixten lite i skolan, (Blixt och sändare)
Blixten är placerad runt 40cm framför hans huvud och kanske 40 cm över hans huvud,

Sen körde bländare 16 och slutartid 250, :)

Fan va roligt det är med blixt! Blir så jävla mycket mer taggad på att fota, Blir så mycket roligare och hitta vart ifrån man ska ljussätta och exprimentera lite osv osv :D

Men blixten jag har nu är bara en tillfällig, ska troligtvis köpa en 430EX II, eller en beggad 580EX :)
Så den laddar om mycket snabbare och så man kan vinkla huvudet sidleds :)

Iskolan idag va jag jävligt slö...  börja 10:45, sen spela alla i klassen tetris, Som vandligt! Sen hade vi lunch, köööörv med pasta, funkade... sen drog vi till vivo som alltid, sen hade vi idrott, Och jag är klar med allt inom idrotten sen börja jag få ont i huvudet o känna mig varm, så låg i soffan o snacka med camilla lite och spela tetris,... jävligt segt!

sen drog jag hem och slockna dirr i min broders säng, sen vakna och fick cesarsallad till middag, sjukt gott!
och nu ska jag ta mig an högen av digitala rester! Vilket på något sätt känns skoeent! :D

vi hörs senare
/Potatis gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0