underbart

sdfdssfgsdfg
båda bilderna: 550D + 50 F/1.8

Sjukt nice helg.
Bojkotta valborg SJUKT hårt.. palla inte, Varför? Så jag var med filip kassaskåp och marcus!

kötta runt lite,
sen skulle jag till Lill My, Men mamma lacka bäver för klockan va halv 1..
så stanna hemma o kolla på serier och en film, Sen somna vid halv 5!

sen idag så vakna jag. Mötte upp jennifer sen åkte vi hem till henne o kolla film :D sen somna jag typ.. sen ett tu tre vare käk, Så va tvungen att dra,
Käka mat o pappa kom hem ifrån kina i morse så kul att se honom :)

senare fick jag ett samtal från min chef på CafeDirekt som säljer Exklusiva kaffe och te sorter, Så om ni bor i sthlms området kan jag fixa ett jobb åt er, Med ca 3000:- i veckan! han förklarar mer om ni ska på interjuv,

Sen ringde en ägare för Wolksvagen i Bromma och sa att han hade lämnat vidare mitt nummer till försälnings chefen på platsen, Ang jobb som jag vill ha, Men vet inte hur det kommer bli i & med att jag går i skolan!
Men hoppas jag kan ha det som sommarjobb! vore ÅZM, O springa runt i kavaj och sälja o prata! Det är så grymmt KUELW!

Sen ringde en kille på ett annat jobb som jättegärna ville att jag skulle börja jobba hos dom, Som försäljare med blommor! Så ska börja där tror jag, och jobba ett tag :) Perfekt med sommarpengar! Bara man får prata, sälja och leka med hur en människa reagerar när man säger vissa saker är jag på, Älskar det! vet inte varför!

Så nu ska jag börja jobba igen samt deffa i 2månader! :D

Här är iaf 2 bilder från helgen, Ena på en tunnel i slussen! Grymmt nöjd. Men den vart lite suddig, Samt på min Älskling som jag målade om i fredas :D

nu ska jag slå på en film och njuta av att man börjar sent i morgon! PUSS! :D

Kommentarer
Postat av: tha tomte

http://jonssonbarn.blogg.se jobbigt vavava?;)

hade bara lust :>

2011-05-02 @ 23:01:17
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0